Novosti
Predstavljanje mogućnosti razvoja međusektorske suradnje u svrhu jačanja suradnje sektora turizma i ugostiteljstva sa sektorom prehrambene industrije putem RCK
7.3.2023. godine u 9 sati na lokaciji Hotela Amphora u Splitu održala se prezentacija o mogućnostima
razvoja novih oblika međusektorske suradnje u svrhu jačanja suradnje sektora turizma i ugostiteljstva
sa sektorom prehrambene industrije putem RCK.
Mogućnosti predmetne suradnje putem RCK prezentirali su dionici TUŠ-a kao korisnika RCK projekta
te partnerskih institucija Sveučilište u Splitu, HGK Županijska komora Split i Srednja škole Braće Radić
sa sektorom proizvodnje i prerade.
Voditeljica cjelokupnog predstavljanja, Anita Krolo Crvelin sa splitskog Sveučilišnog odjela za stručne
studije, prezentirala je uvodni plan razvoja međusektorske suradnje i prikaz mogućnosti umrežavanja
proizvodnje i prerade na bazi proizvoda rogač. Također, prezentirala je i priču o povijesnim
zanimljivostima stabala i plodova rogača, a koju su izradili učenici TUŠ-a.
Iz sektora proizvodnje u gostujućoj ulozi, predstavnik Udruge Komiški rogač, Nebojša Božanić
predstavio je autohtoni proizvod „Komiški rogač“ s aspekta stoljetnog uzgoja te proizvodnje i
prerade.
Dora Vitez sa Sveučilišta u Splitu prezentirala je trenutni postupak registracije naziva proizvoda
„Komiški rogač“ oznakom zemljopisnog podrijetla koji na tržište dolazi u 2 oblika: plod i mljeveni.
Naglasak predstavljanja proizvoda „Komiški rogač“ jest stvaranje dodane vrijednosti proizvodnje
budućih finalnih proizvoda učeničkog inkubatora sastavljenih na bazi autohtone sirovine, odnosno
proizvoda „Komiški rogač“ za plasman putem RCK.
Također, Sanja Baković iz HGK Županijske komore Split predstavila je znakove kvalitete HGK:
„Hrvatska kvaliteta“ i „Izvorno hrvatsko“ te način podnošenja zahtjeva za dobivanja znakova kvalitete
kao dodatnih mogućnosti brendiranja proizvoda na području RH.
Marija Rapanić iz Srednje škole Braća Radić te Karmela Lelas iz TUŠ-a predstavile su finalne proizvode
škola, a koji u sebi sadrže rogač. Također, prezentirali su se i postojeći osmišljeni znakovi vizualnog
identiteta rogača od strane učenika TUŠ-a i slogani za rogač poput slogana „Zarogačite u zdrav život“.
Kristijana Paskvali iz TUŠ-a prezentirala je mogućnosti suradnje s IT sektorom vezano uz postavljanje
digitalnih panela putem RCK o detaljnim informacijama predmetnih proizvoda putem RCK za dodatno
stvaranje vrijednosti u svrhu jačanju sektora turizma i ugostiteljstva.
Tomislav Nađfej u ulozi voditelja za inovacije TUŠ-a kao korisnika projekta zaključio je predstavljanje
mogućnostima plasmana predmetnih proizvoda putem RCK te pozvao sudionike na kušanje
proizvoda na bazi rogača.